Tiger Blogja

2017 május 22.
17/05/22
Bakony Maraton 2017

Rég írtam már bejegyzést... Ennek két oka van. Nem sokkal a Mátra maraton után ellopták az új bringámat a lakáshoz tartozó tárolóbol. Nagyon elszomorított. Nem is az ellopott pénz értéke miatt, hanem az összerakott technika pótolhatatlansága miatt. A másik hogy mostanában nagyon sok a munkám, és nem volt időm túl sokat tekerni sem, és beszámolókat írni sem. Ezt a lopást sikerült valahogy feldolgoznom, és az öröm, hogy sikerült egy sokkal jobbat összeraknom. Ezzel indúltam idén első versenyemre, a Kelly's Bakonyerdő Maratonra.

2016 augusztus 29.
16/08/29
Mátra Maraton

10 hónapja nem írtam bejegyzést... rohan az idő. Szilveszterkor megfogadtam hogy a 2016-os év az az MTB versenyek éve lesz... be is neveztem életemben először a 4 Top Maraton versenyre, hosszú távra. "Mire oda érek felkészülök" - gondoltam. Január elsején már el is kezdtem a szezont a Buék kupával. Folytattam a fülesgolyós edzéseket is és egyre jobban éreztem hogy fejlődöm.

2015 október 23.
15/10/23
Granattor

11% átlag emelkedés... pokoli meredek mászás, pihenők nélkül... 1600m szint után, pedig holdbéli táj, kopár sziklák... majd visszagurulás után egy megérdemelt ebéd.

2015 október 22.
15/10/22
Maltatal

Maltatal.... döbbenet a tetőfokon... Hatalmas vízesések... félelmetesen hosszú, tök sötét alagutak... csöpögő jégcsapok... 200m magas gát... leírhatatlan szépségű táj... mit is mondhatnék még... csak ámultunk és bámultunk és nem akartuk hogy vége legyen.

2015 október 21.
15/10/21
ucknerhaus 1920m

A tegnapihoz hasonlóan ma is napos, és hideg idő volt. Ezúttal szerencsére a napos oldalon vezetett az utunk. Álmodni sem mertünk volna szebb időt.

Az időjárás jelentésről ennyit, azt hiszem a mai etapról nem fogok sokat írni... túl kicsi a szókincsem ahhoz hogy megtaláljam rá a megfelelő szavakat. Ezt látni kell.
Szépen lassan végig tekertük az emelkedőket és próbáltuk minnél inkább kiélvezni a látványt. Mindent gondosan lefotóztunk legalább 2x.
Egyszerüen nem tudtunk betelni vele.
Úgyhogy beszéljenek most a képek.